Kariera

Dołącz do nas


Uwielbiamy nowe wyzwania. Potrafimy łączyć talent i pasję z ambicją ciągłego rozwoju. Jesteśmy pełni energii i skoncentrowani na realizacji celów. Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego?

Dołącz do nas!


01

Key Account Manager

miejscie pracy: Olsztyn, Dorotowo

Aplikuj

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Pozyskiwanie Klientów i budowanie długoterminowych relacji biznesowych
  • Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji
  • Planowanie i koordynowanie projektów
  • Comiesięczne raportowanie o osiągniętych wynikach
  • Monitorowanie rynku
  • Realizowanie ściśle określonych planów sprzedażowych

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 6 lat doświadczenia w sprzedaży w tym min.2 lata na stanowisku Key Account Managera
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat.B
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodzielna i skuteczna umiejętność wyznaczania celów
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu sprzedaży
  • Proaktywne podejście zorientowane na biznes Firmy 

OFERUJEMY

  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawowa pensja 4000 zł + comiesięczne premie zależne od wypracowanego zysku)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Korzystne warunki pracy. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Pracę w stabilnej firmie z 20 letnim doświadczeniem
  • Szkolenia i doskonalenie zawodowe z możliwością awansu
  • Narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
  • Możliwość pracy i realizacji ciekawych projektów dla największych firm w Polsce
  • Wyjazdy na targi i eventy oraz coroczny firmowy wyjazd na narty

02

Asystent/ka Key Account Managera

miejscie pracy: Olsztyn, Dorotowo

Aplikuj

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Współpraca z zespołem sprzedażowym, kontrola powierzonych zadań
  • Koordynacja zamówień klientów
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych
  • Wsparcie w procesie przygotowywania ofert handlowych
  • Współudział w organizacji wydarzeń realizowanych w zespole sprzedaży
  • Koordynacja działań logistycznych w zakresie terminowości i jakości realizowanych zleceń
  • Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych

WYMAGANE KOMPETENCJE:

  • Minimalny 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Duża samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
  • Preferowane osoby z doświadczeniem w pracy w agencji reklamowej

CO OFERUJEMY?

  • Pracę w stabilnej firmie z 20 letnim doświadczeniem
  • Korzystne warunki pracy . Podstawowa pensja 2500 zł + comiesięczne premie zależne od wyniku uzyskanego przez dział sprzedaży
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
  • Szkolenia i doskonalenie zawodowe z możliwością awansu
  • Narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
  • Możliwość pracy i realizacji ciekawych projektów dla największych firm w Polsce
  • Wyjazdy na targi i eventy oraz coroczny firmowy wyjazd na narty